Life is beautiful

گاهی...

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ق.ظ

گاهی نمی شودکه نمی شود...!

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۵/۱۳
tm amir

نظرات  (۹)

سلام
نیومده زدی تو کار ابهام، شفاف باش داداش :)
پاسخ:
باشه چشم همه سعیمو میکنم ;)
سلام
بنظرم بهتره مثبت فکر کنین و مثبت بنویسین

گاهی گمان نمی کنی ولی خوب می شود

پایدار باشین

یاعلی
پاسخ:
فعلا که واسه ما نمیشود که نمیشود .حالا امید به بخدا
گاهی دلیل این نشدن ها خیلی قشنگه 
پاسخ:
واسه من که خیلی قشنگ نبوده تاحالا.البته دلیلشم خودم بودما...
سلام داداش
منم اینجاحسی خوبی دارم
ولی اون وبموکه دیدی!خودتم که میدونی همیشه دارم کامنت تاییدمیکنم،پس اینجاحوصلم سرمیره!   
پاسخ:
ننمیدونم چی بگم والا
گاهی که نمیشودیاتقصیرخودآدمه یابه صلاحت نیست

پاسخ:
نه همیشه اینجوری نیس.شانسم دخیله :/
ای کاش گاهی گاهی نمی آمد :(
پاسخ:
ای کاش هرگز گاهی نمی امد :)
قربونت علی اغا بازم سربزن
سلام

گاهی بهتر که نمی شود

پاسخ:
ولی گاهی باس بشود و لامصب نمیشود :(
داداش میخوای شمانگی حسرت ینی چی؟
آخه من فک نکنم تاحالاباوجودمامان شماحسرت خورده باشینا!
پاسخ:
:)
سلام وبتون زیباست برای تبادل لینک به منم سربزنید
پاسخ:
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی